OT zakon o provozu na poz. kom.

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Květen 22 16:36:47 CEST 2012

Dne 22.5.2012 14:54, RV napsal(a):
> [...]
> prijizdi je opravdu krizovatkou, tedy ze pripojujici se silnice z prava neni
> treba ucelova komunikace
> - protoze pokud je tak prednost nedava
> - pokud neni, tak by mel, protoze se jedna o krizovatku s nerozlisenou prednosti
> v jizde
>
> podotykam, ze nic neresi ani znacka hlavni silnice - protoze prvni takova
> krizovatka hlavni silnici rusi - takze pokud mam dve vyusteni ucelovych
> komunikaci z prava na silnici po ktere jedu a tu prvni vyhodnotim jako normalni
> krizovatku tak na dalsi krizovatce uz z meho pohledu nejsem

Pripojeni mistni nebo ucelove komunikace by melo byt oznaceno nebo jde o silnici
bez rozliseni prednosti v jizde. Ted mame na obci novy pasport komunikaci a
dopravniho znaceni a budeme znaceni predelavat podle nej - mistni komunikace
budou oznaceny svislymi DZ - vedlejsi prevazne STOP, ucelove komunikace jsou
oznaceny cervenymi patniky - smerovacimi sloupky
(http://cs.wikipedia.org/wiki/Dopravn%C3%AD_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku) -
hledejte kod Z11g.

Takze neoznacena silnice - davate prednost.
Oznacena korektne znackami nebo smerovacimi sloupky - nedavate prednost.

> jeste vic je to postavene na hlavu na beznych okreskach, kde je znacka hlavni
> silnice jedna na 20km a kazda odbocka do nejake vsi neni oznacena - z hlediska
> zakona bych tedy mel zastavit a dat prednost

Ano, presne tak.

Standa