OT zakon o provozu na poz. kom.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Květen 22 16:19:37 CEST 2012

Za znacky na vedlejsi odpovida obec pres kterou jedete, ta je tam
nasadila podle nejakeho schvaleneho pasportu mistnich komunikaci. Pokud
je tam neda (coz treba u nas kvuli cene leta nebylo) za pripadnou nehody
muzete obec (starostu obce) popotahovat, je za to odpovedna. Tak mi to
kdysi rekli na odboru dopravy.
Za znacky na hlavni silnici v te obci odpovida kraj (vetsinou jsou to
silnice krajske). Kdyz tam ta znacka hlavni silnice neni, tak podle
stejne logiky byste mel popotahovat kraj.

Martin Hanek