OT zakon o provozu na poz. kom.

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 22 16:02:01 CEST 2012

Ale tohle je to co mam na mysli...tohle je skoro vsude na okreskach - ty
krizovatky jsou Tcka presne jak pisete.

Ve mestech je to vetsinou znacene, ale jakmile vyjedete za mesto tak
jedete "jakoby" po hlavni a pripojujou se vedlejsi silnice z prava. Na
vedlejsi jsou znacky Dej prednost, ale vy tam nemate nic. Co udelate?

Radek Vicek