jak posunout urovne

Úterý Květen 22 15:50:07 CEST 2012

Tohle znám a používám tam, kde to galvanické oddělení je potřeba. zatím
mi přijde to moje řešení s 74HC4053 a 74HCT4053 sice na zabranou plochu
větší (což mě až tak netrápí), ale spotřeba prakticky nulová, rychlost
dostatečná a na obou stranách standardní úrovně a taky je to nejlevnější
:-)  V podstatě ten posun tam dělám jen proto, aby ADC dokázal zpracovat
obě polarity napětí.
Anděl