OT zakon o provozu na poz. kom.

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Květen 22 15:48:11 CEST 2012

Pokud kdekoliv na používané pozemní komunikaci došlo k odstranění
stávajícího zejména svislého d.z., došlo tím bezpochyby j znepřehlednění
dopravní situace na konkrétním místě. Bohužel za stávající situace se je
možno na důvody dívat třeba tak, že odstraňování d.z. na zejména velmi
pomalých komunikacích je něčí zájem(zisk na úkor druhého) nebo třeba jen
něčí rozmar, neřekl bych že z toho něco pro někoho vyplývá.
S pozdravem,
Miloš Dašek