OT Re: Kde sehnat ladici kondiky?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 22 15:39:22 CEST 2012

Dne 22.5.2012 12:32, Hfmcons napsal(a):
> Je dobré že se začíná uvažovat o tom, že za problémy nemůžou nějaké
> barevné obrázky či počty dobytka, nicméně nikde není slyšet o nějakém
> skutečném řešení i přesto, že skutečné důvody začnou-ínají být čím dál
> zřetelnější, pochopitelnější, jasnější a jednodušší.
V tom článku o tom píšou:
  Problémem je, že existuje množství nejrůznějších skupin. Manažeři
podniků, společnost expertů, společnost politků, ratingové agentury,
atd. Všechny tyto skupiny se na této hře podílejí a problémem je, že oni
všichni vidí, že existují problémy, že se věci udělaly špatně, ale kvůli
své chtivosti po penězích a touze po ziscích nejsou ochotni začít jednat
pro nápravu věcí.

Mimochodem velmi zajímavý odkaz.......díky!!!!
JaKub