OT zakon o provozu na poz. kom.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Květen 22 15:32:24 CEST 2012

1) ad okresky, ktera ta okreskama byt nadrazena? Kdyz tam znacka neni, no
tak zvolnim a kdyz tam nekdo je tak mu prednost dam. Ono zas tam kde je to
neprehledne = odbocka v aleji, tam ty znacky byvaji. Akorat ze mimo obec
urcuje hlavni ne kosoctverec, ale trojuhelnik (s vrcholem nahore).

2) tohle by uhrat melo jit. Uz nikoliv, kdyz jedes ulici a otocis se a
zaparkujes na druhe strane a zakaz zastaveni je az o kus dal, kam jsi
nedojel. Protoze ty se mas presvedcit, ze tam kde parkujes se to smi.

3) na velkem parkovaci plose plati pravidlo prave ruky uplne stejne, ono
totiz na velikych parkovacich plochah byva kazda rada na parkovani oznacena
svoji znackou [P] a "ulice" mezi nimi bud nijak oznacene nejsou, nebo na
nich je dokonce znacka "STOP" pripadne prikazany smer jizdy. Malokdy je
znacka [P] hned u vjezdu na rozlehle parkoviste. Na to je potreba davat
pozor. Ikdyz.. ted jak o tom premyslim, tak v podzemnich garazich nebo
parkovacich domech jsou prikazane smery jizdy oznacene vodorovnou znackou,
ale nejsou oznacena mista svislou znackou [P]. Mozna k tomu slouzi vodorvna
znacka (cary vymezujici parkovaci misto) a pak je potreba se podivat jestli
je znacka [P] pred vjezdem.

PK