jak posunout urovne

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 22 15:18:00 CEST 2012

Odvolavam co som odvolal - z nejakych dovodov som si zafixoval, ze posun napati je 0.7V, a pritom je dvojnasobny...

Asi by bolo dobre si pozorne popozerat ponuku level shifterov, napr. tie nove u NXP, ze ci musia mat spolocnu zem resp.  aky rozdiel na nich musi byt.

No alebo by sa mozno oplatilo porozmyslat nad posunutim jednosmernej urovne vstupu do toho ADC...?

wek