Nahrada hrotu ERS 50

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Květen 22 12:17:56 CEST 2012

Měl jsem problém použít neoriginál hroty k nějaké páječce až jsem si
všiml, že je vevnitř hrotu vymezovací teplovodivý plíšek, to ale zřejmě
nebude ten případ :-)
Na ERS 50 by měly pasovat hroty z nějakých typů CT, bývají ale o něco
kratší a hlavně to chce vyzkoušet.
Jak se za krátkou dobu pozná kvalita hrotů nevím, ale pokud není hrot
mechanicky poškozený, tak obvykle stačí mít poblíž kelímek nejlépe s
práškovou kalafunou a vlhkou přírodní houbu. Mimochodem ERS 50 IMHO
není, co se týče stability teploty, nic moc, hlavně při delším provozu.
S pozdravem,
Miloš Dašek