Nahrada hrotu ERS 50

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Úterý Květen 22 12:12:04 CEST 2012

Asi som to bol ja a mojmu znamemu hroty ersa dodavam a pouziva ich na
originalnej ERS 50. Bohuzial som sa neskor stretol s tym, ze jej ceska
verzia ma z nejakeho dovodu hrubsiu rurku a Ersa hroty nasunut nejdu. Ja
som si kupil samotne pero zo skladovych zasob Tesly Liptovsky Hradok a tam
hroty pasuju. Avsak skor nez som sa dostal k stavbe regulatora som si kupil
original Ersu a pero predal... A neskor si zasa zohnal origo stanicu bez
pera...

Dňa 22. mája 2012 10:01, Ivan Kiss <Ivan.Kiss na novohrad.sk> napísal(-a):