MIT course

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Květen 22 11:42:03 CEST 2012

Několik hodin jsou tak 1-4 hodiny za 2 týdny, když si uděláte 2 weeky
najednou. Nejhorší je někdy pochopit, co to po mně vlastně chtějí. Většina
otázek se dá zvládnout levou zadní, u některých musí člověk hledat vzorečky.
Rezignoval jsem na "zajedna", udělám to nad čím nemusím moc trávit času,
taky nemám času nazbyt. Takové to přepisování rovnic do řádku dělám jenom
když je to zjevné hned, nebo to není aspoň za C, to bylo asi tak 2x, myslím
že W5 nebo W6 byl takových přepisů vzorečků plný, to fakt byl opruz a od té
doby je dělám jenom když je nutnost. Hodně pomůže to že si můžete vyzkoušet
jestli je to správně (aha, blbě, zapomněl jsem na -1), to za našich mladejch
let nebylo, to byla koule hned.

Ty přednášky jsou shrnuté v těch komentovaných slidech (gaps-annotated),
nemusí člověk čučet 3 hodiny na videa, stačí prolítnout to PDFko když něco
není jasné, vzácně nahlídnout do té knihy nebo google. Pokud to ale někdo
teprve studuje, tak mu to pdfko asi bez těch videí bude k prdu.

Taky si říkám, že některé věci si prohlídnu "až bude čas", mají tam zajímavé
ani tak ne ty přednášky, jako takové to malování částí schemat po papíře.

tohle se mi hodilo u střídavých obvodů:

zaklady_elektrotechniky_Javorsky_Bobek_Musil_1981.djvu

(asi z ulož.to)