Re: LCR meter - konstrukce

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Květen 22 09:28:28 CEST 2012

Tento typ zesilovacu se jiz vyrabi prizpusoben nejake jmenovite impedanci, ERA 4+ na tedy jiz v sobe zadratovanych 50Ohmu. Nakonec jsem se nechal zlakat jednoduchosti a ERA do toho sveho vyplodu zatim aspon nakreslil a to bez civky,
Zesilovac je jak pisete napajen +12V cili pres 100Ohm zesitor velikosti 2512 doplneny 15ohm klasikou 0805.
Jak uz psal balu, do 10MHz budou vsechny civky , ktere maji SRF pod 150MHz, naprd a pri vysich by fungovali ,ale vykonove by  byl stupen nevyrovnany a frekvencne zavisly. To re lepsi smirit se s 35Ohm. Sice je zde pak impedancni neprizpusobeni mezi 35Ohm zdrojem a 50ohm atteunatory a koncovym zesilovacem, ale z toho se snad nestrili.
Teoreticky by asi slo vse prepocitat na 35ohm, ale prijde mi to zbytecne.

Jirka