Re: LCR meter - konstrukce

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Květen 22 09:07:47 CEST 2012

Ja tu cenu znam, proto me spis zajimalo co je na ni tak voodu, ze za ni nekdo da 25$.
Respektive zda je mozne si neco takoveho namotat sam.
Co ziskam pokud vezmu 0.05mm drat a na trn s uhlem 9stupnu namotam 6mm sirokou civku, ziskam civku 8uH za 25$ nebo to stale bude kus skotanyho dratu?
Predpokladam, ze jde o vzduchovou civku bez jadra?
Dokonce jsem na netu nasel i nejaky kalkulator na konicke civky, ale jelikoz mi z nej vychazi zaporna induktance bude neco spatne, bud v kalkulacce nebo v me uvaze.

Jirka