Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Květen 22 08:46:22 CEST 2012

Pokud bude napajeni zesilovace 12V, tak pri napajecim napeti 4.6V a proud 65mA vychazi napajeci odpor 115Ohm,
coz paralelne k 50Ohm impedanci dela cca 35Ohm, pokud pouzijeme 8uH indukci tak se na 1MHz dostaneme na 38 a 10MHz na 46Ohm. Vystupni impedanci zesilovace urcujeme, predpokladam odporem zarazenym za oddelovaci C na vystupu zesilovace a tak pokud pouzijeme 90 Ohm rezistor jsme na 50Ohmech bez ohledu na frekvenci, co mi unika?

Obecne mam na sbernici s definovanou impedanci vzdy problem najit zdroj, urcit jeho impedanci a nasledne urcit impedanci zateze. Tedy pokud nejde o trivialni pripad s zesilovacem a dvem odpory :-)

Dekuji

Hutta