Jak jednoduse zapojit zalozni LiIon

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 22 03:00:13 CEST 2012

 22.5.2012, 2:49:31

Kolega King napsal, ze zarizeni ma napajeci napeti v rozsahu 4-4,5V.
Dokud tuto specifikaci nezmeni, beru ze tomu tak je a nepotrebuji
vedet, zda  tam je nebo neni nejaky stabilik a zda se da ci neda
vymenit za nejaky vhodnejsi.
Za techto podminek mi prijde jako nejjednodusi, pouzit step-up menic
LiIon -> 4,5V, vybaveny on-off pinem, nebo lepe ale slozitej sepic.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz