Jak jednoduse zapojit zalozni LiIon

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 22 00:50:29 CEST 2012

 22.5.2012, 0:44:46

Kdyz nekdo neumi poradne napsat, co vlastne chce, ta se nesmi divit,
ze mu ostatni radi veci ktere nechce.
Pokud si to budete sam vyrabet, muzete si navrhnou hlidaci obvody s
parametry jake potrebujete, treba na proud 10A.
Vas problem je ale ta baterka, ta totiz udrzi U >= 4V jen velice
kratkou dobu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz