Jak jednoduse zapojit zalozni LiIon

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 21 20:12:35 CEST 2012

Ja bych dal lionku uplne na zacatek a predelal zdroj v zarizeni na
spinany (abych zbytecne netopil energii z baterii).

Zdroj 8V, za to dve seriove lionky, spinanej zdroj 8V na 4.4V nejlepe s
komparatorem tak aby se vypnul pri 6.6V nebo mene podle toho jak budou
tvrde baterky.

S pozdravem
Radek Vicek