Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Květen 21 19:48:41 CEST 2012

Pro nas neznalce co je IP3?
Koukal jsem se na zesilovace od minicircuit a primlouval bych se za jejich pouziti, zjednodusi to konstrukci..
Takove ERA4+ jsem pochopil i ja, tedy pochopil, chvili mi trvalo nez jsem nasel napajeni :-).
Neni mi jasne jak to je s RFC (Optional), tedy funkce mi jasna je, omezuje ruseni,ktere se siri do napajeni, nevim jake jsou pravidla pro volbu indukce v zavislosti na pracovni frekvenci?

Hutta

P.S. Tesim se na pokracovani konstrukce pana Kucery.