Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Květen 21 18:50:34 CEST 2012

No musim povedat, ze som si spociatku tiez myslel, ze biznis... Ale
ked som pochopil, o co ide, tak si myslim, ze je to OK. Proste par
ludi, ktori maju obmedzeny rozpocet a moznosti, potrebuje robit
prisposobenie a vstupne obvody anten.  Preto si zakupila vo vypredaji
vhodny material na ich realizaciu, ktory si sami skladuju a
rozpredavaju podla potreby. Myslim si, ze nejde ani tak o to, zaplatit
10x vyssiu cenu ako o to, ze potom nikde nepojde zohnat vhodne
komponenty... A ak ano, tak za nekrestanske peniaze, ktore si nemozu
dovolit. Preto pokial nie ste clenom tejto skupinky, nepreukazete
vhodnu doveru a nepoviete magicke frazy, ku kondikom sa preventivne
nedostanete. Co je na tom cudne?! Koniec koncov nieco podobne funguje
aj v specialnej technike, pokial nie ste vyvoleny, tiez sa k tejto
technike nedostanete. A aj biznis je na poslednom mieste... Jednoducho
ked nie, tak nie. A nikto sa nad tym neunasa.

A.