Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Květen 21 17:02:25 CEST 2012

A co se divíte? Jak praví klasik:

"Nejdřív si otevřel hospodu u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi. Pak
si najal hostinec na náměstí v Opočně, zas mu tam chodili."

Někdo chce mít hospodu, do které nikdo nechodí. Někdo zase chce prodávat
kondenzátory, ale nechce, aby je někdo kupoval. Na tom snad není nic divného
:-))

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel