Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 21 16:39:54 CEST 2012

Ono je dulezite, zda to clovek dela jako zabavu, nebo jako komerci a
zivi se tim. Pokud jde o prvni pripad, hraje v tom roli i rodina, cim
mene ukrojim ze spolecneho dilu , tim lepe. Ale hlavne radost z onoho
dila, zvlast kdyz clovek sezene soucastky za zlomek ceny.      Pocitam,
ze tento pripad nepoznate.....
V druhem pripade nejde o penize ale o kseft. Tam uz nastupuje tvrda
komerce, obchod, biznys.
Je treba tyto pripady rozlisit. Alespon v mem pripade.
Ano, ja to vubec nemusim delat, mohu to koupit hotove. Ale bude to za
uplne jinou cenu, ukrojim to z rodinneho rozpoctu a nebudu z toho mit
takovou radost.
Ostatne i od toho je tady tahle konference, vetsinou nekdo dobre poradi.
To se stalo i v mem pripade, tudiz beru dalsi flame jako zbytecne a
uzavrel bych to tu, nez nas s tim vyzene admin.
JaKub