Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 21 13:20:04 CEST 2012

Tak za prve ten "vtip" neni ode mne, za druhe ty kondy nejsou vyprodane
proto, ze je jednoduse nejde poradne najit.

Na jedne strane trochu chapu dotycneho, ze nechce abych to vytroubil. I
ja jsem zazil na burze v Holicich, jak tam jedna firma vyprodavala
krasne keramicke QRO prepinace.
Druhy den uz nebyly. A o par stanku dal je nabizel  Litevec za cenu 10x
vetsi.
Jednoduse je koupil vsechny , urcite ale  na tech par kouscich
nezbohatnul. A nemusel to byt podnikatel s vilou a bazenem, ale obycejny
clovek, ktery se chopil kseftu. Protoze vedel, ze tohle zbozi i za 10x
vetsi cenu nez nakoupil proda.
  Dalsi priklad je nedavny  thread o USB SDR . Shanka obecne  ( ne diky
HW ) vystrelila ceny na e-shopech a kompatibilni tunnery relativne zmizely.

Na druhe strane ty kondy jsou urcite  jen zasoby, ktere stejne jednou
dojdou... takze o nic nejde.  Nakonec i ja si udelal "zasobu"  a
objednal vic kousku, protoze za tu cenu neslo proste odolat :-(

JaKub