Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Květen 21 13:08:45 CEST 2012

Rozni podnikatelia sa nestitia nicoho, napr. ako pisal dnes
p.Zahradnik v susednom vlakne, podobna spekulatnska firma si
narokovala na vlastnictvo jeho jedinecneho zvuku z jeho nemenovanej
frezky, s akymsi plastom a jeho jedinecnej garaze vymalovanou bielym
primalexom... A tiez sa nehanbili. A verim tomu, ze tito vychcalkovia
skutocne sedia pri bazene s drinkom.

A.