Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Vladimír Franek franek na skip.cz
Pondělí Květen 21 13:05:17 CEST 2012

Hmm, např. na www.drbal.cz se občas objeví zajímavé zboží, nicméně okamžitě
je skoupeno aby se obratem objevilo na aukru, většinou s dvojnásobnou
vyvolávací cenou než byl prodej u Drbala ...
    Vladimír