Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 21 11:51:31 CEST 2012

uz vidim podnikatela, ktory sedi s drinkom a cigarou pri bazene svojej
vily lebo nahle zbohatol na obchode s ladiacimi kondenzatormi, ktore
povodny majitel nedokazal cele roky predat.

Tento bol naozaj velmi dobry :-))