Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 21 10:23:05 CEST 2012

Dne 21.5.2012 8:50, Vojtěch Bubník napsal(a):
> Také by mě zajímalo, co jste našel.

Já ne, odkaz mi poslal jeden člen konference a výslovně mě žádal, abych
dál odkaz nezveřejňoval. Má obavy , aby nějaký "podnikatel" zásoby
neskoupil   s budoucím cílem kšeftovat s tím za účelem obohacení se. :-(
Přání respektuji.

> Co se týče přepínání kondenzátorů relátky, tak si procházíte stejnou
> cestu jakou jsem procházel já asi před půl rokem. Nakonec jsem koupil
> autotuner LDG.
Já se tomuhle chci vyhnout. Mám už jeden zničený předpětím ( Elctraft )
- odešel řídicí procesor a oprava je dle sdělení servisu  za cenu
nepatrně menší než cena nového zařízení.
> Relátka tvoří velkou část ceny tuneru a pokud bych je měl nakupovat
> někde v drogerii, jen za součástky zaplatím to samé, jako za celý tuner.
To je pravda, relé + kondy a Amidony do vf části určitě přijdou dráž,
než hotový ATU.

Ale kdyby jste měl zájem o pěkná a pro tenhle účel ideální (bistabilní -
dual coil latching ) relé  ( Siemens V23042 -82201 - B101
http://www.sp5ddj.pl/przekaznik%20Siemensv23042d.pdf  ) dejte vědět, mám
jich větší množství.
Je to třeba pro stavbu tohodle:
http://www.dl5mgd.de/tuner/Dateien/TunerbistabilA6818.pdf

> Jinak Mouser má pevných kondenzátorů na vysoké napětí spoustu:
> http://www2.mouser.com/Cornell-Dubilier/Passive-Components/Capacitors/Mica-Capacitors/_/N-5g97Z1z13w6z?P=1z0vl8qZ1z0vl8xZ1z0vl8l

Ano, o těch vím dokonce už jsem měl kombinace do onoho tunneru vybrané,
nakonec jsem ale sehnal větší množství poctivých českých slídových kondů
WK71314 za zlome ceny Mousera a kvůli napětí budou vždy dva v sérii.
Při praktickém testu jednoho kousku  ( 320pF, standardně jsou na 300V )
jsem se dostal až na napětí 1,2 kV a pak teprve kond začal "prskat".
Takže rezervy tam jsou, a vzhledem k tomu, že se jedná ještě o starou
produkci, určitě si tam nehráli na "PMPO" a s nějakou napěťovou rezervou
určitě počítali.....
Ke všemu je to pravá slída, takže nemám obavy   při průchodu větších VF
proudů.

JaKub