Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 21 09:02:02 CEST 2012

Na ebay hledejte:

(tuning, variable, trim*) capacit* anten*

Taky by mně zajímal ten cz odkaz.

----- Původní zpráva -----
Od: "Vojtěch Bubník" <bubnikv na seznam.cz>

Běžné ladicí kondenzátory pro ladění středovlnných rádií mají malé mezery
mezi deskami. Kondenzátory s většími rozestupy mezi deskami mají často malou
maximální kapacitu.

Já jsem scháněl kondenzátor na smyčkovou antenu. Prohrabal jsem tátovy
zásoby a ani tam jsem nebyl moc úspěšný. Kondenzátor pro smyčkovou antenu by
měl ideálně být bez kontaktů, tedy motýlkový s děleným statorem. Nepochodil
jsem.