OT: Zakoupení hudby do ústředny [ Was: OT - autorska prava na zvuk frezky]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Květen 21 07:03:22 CEST 2012

Zdravím,

> Nedávno se začal Youtube dožadovat u několika mých videí informací,
> jak to je s podkladovou hudbou. Nestačilo jim jen prosté oznámení, že
> vlastním autorská práva nebo licenci, tak jsem musel dohledat, které
> skladby to jsou, jakým nástrojem jsem je generoval, případně kdy jsem
> licenci zakoupil (kupuji skladby pro toto použití).

Využívám tohoto odstavce k položení vlastní otázky. Jeden z provozovatelů
telefonních ústředen, které spravuji, by rád použil jako hudbu při čekání
jednu ze známých westernových melodií. Rád by však měl vše legální a proto
ho zajímá, zda lze pro daný účel (de facto časově neomezená veřejná reprodukce,
ovšem v telefonní kvalitě 300-3400 Hz) příslušný titul zakoupit. Zajímá ho
logicky, kolik by to stálo, jak se to provádí (jednorázová platba, pravidelné
platby za opakované přehrávání) atd. a zda má smysl např. registrovat, kolikrát
byla hudba v určitém časovém období hrána a dle toho odvozovat výši poplatku
apod. Můžete (případně někdo jiný) poradit ?
  S pozdravem Pavel