Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Květen 19 22:47:45 CEST 2012

Bezne vzduchove rozhlasove typy maji 2x  10-300pF, nektere i 450pF.
Proudy v L clanku  mohou byt do 2 A.

Ja uz jsem se temer vzdal te nadeje nekde zakoupit ( a dlouhodobe)
nejake otocne kondy.
Napadla me nahrada pomoci "BCD"  razeni pevnych kondiku relatky.
  Da se dobre poskladat treba rada 5,10,20,40,80,160,320,640 pF  opet je
ale problem co za kondy pouzit.
Pri 100W vykonu a vystupni impedanci  2000 ohmů C- L clanku je na
vystupnim kondu 450V.
Mozna by vyhovovaly N750, ale  nenasel  jsem alespon na 1kV.