Re: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykový displej 7"

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 18 18:07:24 CEST 2012

Asi ano. Tie "standardy" maju svoje obmedzenia, uz len tym, ze su len defacto.

Ale co ak sa v tej lokomotive vyuzivaju nejake parazitne vlastnosti KC507, ktore ta BC55x ma ine? To by sa sice dalo osetrit pocas vyvoja krokmi v smere "buducej kompatibility", ale to urcite nie je zadarmo, a tak sa to urcite bude robit ozaj len v odovodnenych pripadoch - a pouzitie KC507 to takmer urcite nebude.

Takze ano, tie "standardy" nas nespasia, ale urcite prijemne potesi, ak nebude treba v pripade ukoncenia vyroby suciastky A (trebars tu spominanych displejov) robit cely vyvoj od zaciatku, ale trebars bude pre novy model stacit urobit mechanicke upravy...

wek