OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykový displej 7"

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 18 16:11:42 CEST 2012

Ale ja to chapem; myslim si vsak, ze je trocha rozdiel ked to povie priamo clovek od vyrobcu, ako nez ked to povie priekupnik.

Naviac ako vravim, u tych monochromatickych displejov je uz pomerne dost relativne "standardnych" rozmerov, ktore su dostupne od roznych vyrobcov aj s tym istym ci ekvivalentnym kontrolerom; u tych predpokladam, ze budu dostupne aj o nejakych 10-15 rokov.

Zda sa, ze sa krystalizuje niekolko takychto "standardov" uz aj u TFT, ale bohuzial to tie founy dost skresluju. Pred par rokmi sme mali konkretnu ponuku na konkretny rad TFT displejov od konkretnej firmy s tym, ze tam bola aj nejaka vyslovna zaruka dlhodobosti, nepamatam si detaily ale tusim to bolo prave tych 5 rokov, pricom sa ceny tusim ani moc nelisili od vtedy "beznych" (bola to ozajstna svetova znacka, ale ako vravim, nepamatam si detaily a potom sme sa tomu uz nevenovali takze tie materialy uz nemam poruke). A taketo prisluby zacinaju uz padat aj verejne, nielen medzi styrmi ocami od nejakeho obchodnicka niekde na vystave ci pri osobnom rokovani.

Proste sa mi zda, ze si vyrobcobia v tejto branzi zacinaju uvedomovat existenciu "druhotneho" trhu s relativne malym avsak trvalym dopytom, na ktorom je dlhodoba dostupnost vyznamnou devizou.

Ked uz je ten piatok.

wek