Zivotnost pocitacu (bylo Dotykový displej 7 )

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 18 09:42:06 CEST 2012

Možná RoHS, máte to u TV - pak možná statika (blesk pár set metrů daleko),
možná nehomogenity v polovodičích nebo v materiálu pouzdra, které
difundovaly do funkčních vrstev.

Ono to s windowsy není až tak patrné (na linuxu patrné je), ale v dřevních
dobách byly nejstabilnější počítače, co měly naběháno půl roku. Do té doby
to prostě mohlo vytuhnout i v dosu. Není to s každým kusem, ale pokud jste
někdy nasazovali stovku pc, tak to určitě znáte. Před 8 lety se mi totéž
stalo s velice výhodně nakoupeným serverem IBM - asi 2 měsíce co týden-dva
zlobil s kernel panic, pak jak když utne a jede mi v hokně dodnes, ikdyž už
pár let jen jako neoficiální hot-plug-backup.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

No vubec bych si nebyl jisty, ze za par let ty uskladnene desky budou OK...
Zrovna mam zkusenost z minuleho tydne, pred trmi lety smontovany novy
comp na mini ATX, s krasnou bednou jako multimedialni centrum u
televize, jestli nabehal 20h provozu tak je to moc... Vzal jsem ho do
pracovny, koupil k tomu 2 HD monitory abych pozvedl pracovni vykon a po
nainstalovani vseho a par hod. provozu proste umrel, totalne, ani uz
nepipnul. Tak co s tim, DD2 uz jsou out, stejne tam byly jen 4GB a ted