Zivotnost pocitacu (bylo Dotykový displej 7 )

Pátek Květen 18 06:20:43 CEST 2012

No vubec bych si nebyl jisty, ze za par let ty uskladnene desky budou OK...
Zrovna mam zkusenost z minuleho tydne, pred trmi lety smontovany novy
comp na mini ATX, s krasnou bednou jako multimedialni centrum u
televize, jestli nabehal 20h provozu tak je to moc... Vzal jsem ho do
pracovny, koupil k tomu 2 HD monitory abych pozvedl pracovni vykon a po
nainstalovani vseho a par hod. provozu proste umrel, totalne, ani uz
nepipnul. Tak co s tim, DD2 uz jsou out, stejne tam byly jen 4GB a ted
jsou 3x drazsi nez DDR3, na AM3 taky nic moc vyber desek, tak jsem
naklikal u Alzy novou desku+pentium+DDR3 8GB za 3600Kc s dani, az jsem
nechapal jak je to levne a hotovo... Je to vykonnejsi, zere to 2x min,
ma to USB3, o hodne tissi vetrak a je klid. Asi bezolovnate pajeni, DDR2
jsem prihodil do pocitace mladymu a fungujou a zbytek do spodniho
supliku. Kdyby chtel nekdo CPUv AM3, muzu poslat ale je otazka jestli
odesel board nebo CPU (nevim uz co to je za typ ale dvoujadro asi
stredniho vykonu v te dobe tak za 2 litry)....