Dotykový displej 7"

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 17 23:01:47 CEST 2012

Ten farebny TFT, no, tazko povedat.

Ale zhodou okolnosti pred par tyzdnami bol u nas pan z Bolyminu, a tvrdil, ze sa snazia vsetky produkty ponukat prave pre priemysel s ohladom na kontinuitu. 5 rokov spominal ako minimalnu dobu, ktoru produkt ponukaju, s tym, ze drvivu vacsina produktov maju uz dlhsie.

On to samozrejme bol obchodnik, takze to tak treba aj brat; ale na druhej strane je fakt, ze niektore formaty monochromatickych TN/STN displejov aj spolu s kontrolermi vyzeraju ze su uz pomerne dobre zabehnuty defacto standard...

wek