Re: Dotykový displej 7"

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 17 15:13:44 CEST 2012

Uz som videl viacero prevadzok, kde sa opatruje nejake historicke PC
radu 386/486 (ktore pred 15-timi rokmi bolo uplne bezne PC-cko,
ktorych boli vsade tony), lebo iba na tom konkretnom HW bezi trebars
nejaky MS-DOS a na nom nejaky konkretny ovladaci SW nejakeho meraku s
tym, ze na novsom HW/SW to skratka nepobezi a investovat kopec penazi
do noveho meraku len preto, aby sa vymenil PC za 100EUR sa skratka
neoplati A casto su to systemy, ktore su pre firmu dolezite a nikto
nema odvahu siahat do veci, ktora funguje. Alebo to chce disketovku,
seriovy port, paralelny port, alebo ine - pred par rokmi absolutne
bezne komodity - ktore su dnes v ramci ponuk modernych PC uz len
usmevnym reliktom. Ano, da sa to zhanat na ebay, alebo v bazaroch, ale
toto je to posledne, co si predstavujem pod pojmom "diely na servis".

Dňa 17. mája 2012 15:03, Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napísal/a: