Fotoaparat s dalkovym ovladanim

Čtvrtek Květen 17 12:28:41 CEST 2012

jestli máte možnost si na to focení půjčit Minoltu A200 (už se dávno
nevyrábí), stačí k Atmelu přidrátovat infra ledku a krystal 4,33MHz
http://vaelektronik.cz/bastl/ovlada200.html
tady si stáhnete program ve kterém je fungující kód pro spouštění
foťáku. Já jsem si s tím fotil postup umísťování vazníků na střechu.
http://vaelektronik.cz/dum/vazniky.html

Anděl