Fotoaparat s dalkovym ovladanim

Čtvrtek Květen 17 10:42:41 CEST 2012

Když mě naposledy fotili na pas, měli na úřadě nějaký Canon přidělaný
v okýnku na nějakém výsuvném držáku (dokonce vzhůru nohama) a ovládali
to zřejmě z PC.

S HW úpravou do snad umí každý foťák, ne? Jen připojíte dráty na
příslušné tlačítko (resp. je to dvoutlačítko - s namáčknutím,
jednoduché tlačítko jsem měl kdysi na foťáku bez optického zoomu) a
přidáte svoje udělátko, co to bude mačkat.

P.K.