Dotykový displej 7"

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 17 09:47:30 CEST 2012

No to by mi nevadilo - ja potrebuju jen RS485, abych si mohl povidat s
modulama po lodi.

Na cenu jsem koukal taky - zatim mi to bez postovneho vychazi na neco
malo pres 4kKc.

Zkusim az budu mit chvilku napsat na electronics na noritake.de jak by to
bylo s kusovym odberem a postovnym. Pokud by to slo z EU tak zadne
vyclivani nebude.

Radek Vicek