Oscilatory (bylo: Re: Shanim miniaturni krystal 7.3728Mhz)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 17 09:27:37 CEST 2012

Jo, zkusim neco cvaknout.
Jinak s tema sutrama v " plastovych- bakelitovych " oscilatorech to
nebude tak jednoduche.
Rozloupnul jsem na zkousku  58,2500 MHz a sutr v nem je podle rozmitace
12,8MHz   :-(
Podle te teorie s klopaky "D" by tam mel byt dvojnasobny sutr, coz je
ale v tomhle pripade nesmysl...
Asi jsou tyhle vyssi frekvence odvozene  od PLL a oscilator je puvodne
programovatelny:
http://www.spezial.cz/pdf/sg8002ja_jc.pdf
Jeste zkusim par kousku rozmlatit a zmapovat, kam az se pouzivaji
oscilatory s delenim a odkud uz PLL.
I kdyz si myslim, ze to bude zalezet na tom konkretnim kousku.
JaKub