Problem s BMP085

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 16 23:36:33 CEST 2012

Dne 15.5.2012 22:32, Pavel Kutina napsal(a):
> To se mi moc nezdá, jedná se o normální komerční výrobek (byť čínský)
> a znám osobně pár lidí, kterým funguje normálně, na webu se dají
> dohledat i spokojení uživatelé (naopak ty nespokojené se mi najít
> nepodařilo).
>
> Teď mě tak napadlo, jestli nemůže vznikat nějaké rušení nebo zákmity
> na -třeba- blbě terminované I2C sběrnici díky tomu, že jsem tam
> nadrátoval mechanicky jiný krystal

Nevím jestli tady nebude opravdu problém. Ten původní krystal v
"hodinkovém" pouzdru má sice stejný kmitočet, ale tutově je jinak dělaný
výbrus. Ty malinkaté šutry s kmitočty do 10 MHz jsou "ladičkového" .
Ty klasické jsou pak "terčové" a potřebují mnohem větší výkon k
vybuzení.  I když zase na druhou  stranu u Atmegy 88 ( kterou to pohání
že...? )by to mělo být jedno.