Vodomer s impulsnim vystupem

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Květen 16 17:04:50 CEST 2012

Máte určitě pravdu a toto jistě řeší vodoměr s impulsním výstupem.
Pokud vám to ale družstvo neumožní, tak musíte hledat jiné řešení.
Ty řešení jsou, ať již hlídat vrtulku přes fototranzistor, nebo využít toho senzoru ze staré PC myši.
Obojí lze využít. Přes vrtulku budete mít info podobné, nebo stejné jako z vodoměru s impulsem.
Hlídat opticky vodoměr je již taková obezlička, ale využitelné to je také. Jen to není profi.
Anebo to vzít úplně jinak a pak to bude profi až tak, že na to nejsme moc zvyklí.
Zabývám se rozpoznáváním SPZ a RZ značek. Dá se to aplikovat i na optické rozpoznávání vodoměrů.
Ale to je takové něco na čem určitě zatím pracovat nebudu.
J. Polívka

no ja nevim - kdybych neco takoveho resil, tak bych chtel vedet jakym
prutokem to tece - kdyz rano v praci zjistim, ze mi doma, kde nikdo
neni, proteka voda 0.2l za minutu tak to zrejme bude protekajici zachod
a vyresim to zrejme az odpoledne co prijdu z prace. Pokud ale uvidim, ze
to tam tece 50l/min tak asi nebudu na nic cekat a rovnou vyrazim - i tak
to bude po tech 15 minutach nez dojedu domu masakr. Videl jsem par
prasklych akvarii...

Radek Vicek