Problem s BMP085

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Květen 16 14:39:56 CEST 2012

Nechcete nekdo desku s BMP085? Osazenou mam jednu (za 300kc) a pet desek prazdnych(zdarma).
Je to osazene v reflou peci. Celkem mi to funguje, ale ted se chci venovat jinym vecem.

Procesor je tam nejaky z rady PIC18.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Ondřej Kozumplík
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, May 16, 2012 12:17 PM
  Subject: Re: Problem s BMP085

  ja to mam takhle :) : na bastldesticce jsou 2 prouzky penove 1mm oboustranky, na nich nalepeny snimac hlavou dolu, dirka mezi prouzky, a zvrchu tenke cu dratky do plosnaku :) a jak to tak ctu, asi to bude idealni konstrukce :-D

  kdo by se chtel tou prasarnou pokochat, muze zde (581kB) :)

  http://www.ataman.cz/BMP085_bastl.jpg

  OK

  Dne 16. května 2012 11:34 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal(a):

    >Ale pane kolego, datasheet k cidlu jsem samozrejme cetl.

    No tak pardon.

    A co tak skusit ten snimac pripojit drotikmi, hoci aj ten uz "pouzity"? Je sanca, ze ta deformacia je vratna...

    wek

  Ataman
  http://www.hysteria-metal.cz