Vodomer s impulsnim vystupem

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Květen 16 10:01:30 CEST 2012

no ja nevim - kdybych neco takoveho resil, tak bych chtel vedet jakym
prutokem to tece - kdyz rano v praci zjistim, ze mi doma, kde nikdo
neni, proteka voda 0.2l za minutu tak to zrejme bude protekajici zachod
a vyresim to zrejme az odpoledne co prijdu z prace. Pokud ale uvidim, ze
to tam tece 50l/min tak asi nebudu na nic cekat a rovnou vyrazim - i tak
to bude po tech 15 minutach nez dojedu domu masakr. Videl jsem par
prasklych akvarii...

Radek Vicek