více listů v Excelu z načteného cvs souboru

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Úterý Květen 15 22:25:34 CEST 2012

Zdravím,

řeším jeden problém s formátem csv souboru. Chci provádět ve svém programu
na měření zápis výsledků do csv soubru. Jednotlivá data mohou být oddělena
čárkou, středníkem, tabulátorem a podobně.
Jenže měření budu provádět opakovaně a bylo by pro mě lepší kdyby pro
přehlednost byla jednotlivá měření na různých listech po načtení v excelu.
Formát je zatím takový že se další měření přidává vždy na konec souboru.
Je nějaký oddělovač na nový list? Nebo je možné nějaké jiné řešení? Formát
xls je binární a já bych chtěl aby soubor měl čitelnou textovou formu,
kterou mohu kdykoli editovat v textovém editoru.

současný formát souboru:

nazev;prvni mereni
f [Hz];Uvst[V];Uvyst[V]
10;1;5