Vodomer s impulsnim vystupem

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Květen 15 10:13:27 CEST 2012

Vypadá to jako vtip, ale takto jsem to měl udělané v panelákové přístavbě (jak se dělá kolem výtahu),
kde je dešťový svod, který nám v bytě praskl. Té vody bylo tolik, že to ale stejně dírou o průměru cca několik cm2 nestačilo
odtékat.
Vzhledem ke stáří domů cca 30 roků a množícím se haváriím, kvůli praskání "přestárlého" novoduru a nefunkčních těsnění, zrovna
firma dokončuje  výměnu těchto dešťových svodů.
S firmou jsme velmi spokojeni. Nedávno jsme tu měli havárii odpadu z domu, kdy nám vytékající fekálie zaplavily chodby a výtahové
šachty.
Bylo to fakt "hustý". Máme tu neplatiče, kterému jsme nabídli za tu práci slušnou cenu.
No, asi se mu makat nechce.
Tahle firmička nám to perfektně uklidila a jsme s nimi i v dalších pracích spokojeni.
Pro stavební a výškové práce můžu jen doporučit. Chlapi umí máknout.
Nejsem ani majitelem firmy a ani zaměstnancem, ani neuvádím název firmy.
Hezký den všem,
Jindra Polívka

Tak navrtejte díry do podlahy (stačí v šachtě) a s vodou -šup do sklepa. :-)
Pavel Glajc