Velky LED display.

Kosta info na mcu.cz
Úterý Květen 15 07:35:57 CEST 2012

Nám se kdysi osvědčil "páskový filr" před displejem - ono to má i svůj
název, ale za boha si nemůžu vzpomenou. Před displejem byl umístěn rám a
v něm jsme vodorovně natahali půl palcovou pásku zase zhruba v
půlpalcové rozteči. Tenkrát jsem to i počítal, ale je to už dvacet let,
takže sorry. Funguje to tak, že páska vytváří pro přímé sluneční paprsky
stín ve kterém je displej,

S pozdraven
Kosťa