Vodomer s impulsnim vystupem

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Květen 14 21:52:01 CEST 2012

je to prozaictejsi - celou zalezitost skrizim s EZSkou takze pokud vsichni
vypadnou a zapne se alarm, bude vodomer jednim z jeho vstupu ( vylucuje to
sice prani a myti v nepritomnosti obyvatel,ale to nepraktikuju ani ted)

toz tak ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of J.Polivka
Sent: Monday, May 14, 2012 9:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vodomer s impulsnim vystupem

Zdravím,
píšete o dětech a tak předpokládám, že je tam i manželka či přítelkyně.
Když jste doma, tak je tam zřejmě i manželka a i děti.
Vaří se jidlo, myje se nádobí, myjou se, chodí na záchod.
Když jste v práci, tak stejně tak.
Jde tedy jen o dobu, kdy jste na dovolené ? nebo o dobu, kdy se dům uzamkne
a nikdo není doma.
Někdo se vrátí dříve a bude falešný "poplach".
Když jste na dovolené, tak zavřete přívody.
Nepochopil jsem, jakou dobu, kdy poteče voda "zbytečně" chcete vychytat.
Nebo chcete odchytit nějaké nadlitimní množství, které proteče ?
Jindra Polívka

---------