Velky LED display.

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Pondělí Květen 14 20:40:01 CEST 2012

Dobry vecer,

tusim, ze je maji i v TME, aspon na pohled jsou stejne. Koupil jsem
vzorek s uplne stejnym umyslem jako Vy a slouzi to jako lapac prachu, ta
svitivost je naprosto mizerna, ve dne nepouzitelna.

Nakonec davame k casomiram displeje maticove, dovedu sem dostat z Ciny
displej 96x16 px (96x16 cm) cerveno/zeleny v hlinikovem ramu se
svitivosti 4000 nits asi za 280 USD, vyhazeme z toho jejich pochybny
zdroj (5 V / 15 A) a vymenime ridici elektroniku za nasi vlastni,
protoze jejich puvodni neumi rychle menit zobrazene udaje a nezvladne
ani zobrazeni na desetiny sekundy. Prip. se ozvete:)

Hezky den,

Ivo
---
www.strasil.net