Zapojeni 3f prutokoveho ohrivace

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Květen 14 11:52:26 CEST 2012

Dobry den,
prosím o radu odborníky pres 3f spotřebiče.
Mám elektrorozvody s rozděleným PE a N, takže k 3f průtokovému ohřívači
vody Stiebel Eltron DHBE-11-SLi mám 5-tižilový přívod. V ohřívači je
svorkovnice pro zapojení přívodu se svorkami L1, L2 a L3 pro fázové
vodiče a svorkou pro ochrannou zem (ZŽ), svorka pro pracovní vodič N
chybí. V návodu pro montáž se explicitně uvádí, že přístroj musí být
připojen k ochrannému vodiči.
Mohl by mi prosím někdo znalý 3f spotřebičů poradit, jak se v tomto
případě řeší připojení vodiče N (pokud se vůbec zapojuje) a jak se potom
řeší zapojení proudového chrániče?

Díky
JF