Digitalni domacnost?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 14 10:30:05 CEST 2012

Ano. Kupili sme nejaky televizor, nejake radio, a je to dobre. Dovod je, ze som konecne dospel... ;-)

>Spí¹ bych vidìl dùvody, proè tohle vèechno nemít.

Napodobne.

Kazda zmena (typu "digitalizacia") ma stala len a len nervy a otravovanie. Nedajboze nieco zlozitejsie.

Dalej kazdy kram "spotrebneho" charakteru sa raz za par rokov pokazi (a do toho treba zaratat aj "planovane" poruchy typu "dosli baterky v dialkovom ovladani", lebo aj to treba diagnostikovat a riesit). Kupodivu ani zahodit a kupit nove nie je vzdy riesenie. Momentalne mam na toto periodu asi dva-tri mesiace, co zvladam len tak-tak s tym, ze niektore problemy jednoducho odignorujem.

Ak nie ste zenaty a nemate deti a mate kopec casu na riesenie takychto hluposti, no tak prosim... :-)

wek